سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

سال 93 برای مذاکرات هسته ای پر فراز و نشیب بود!

رهبر انقلاب بارها با بیاناتشان جلوی انحرافات و زیاده خواهی ها را گرفتند، اگرچه در جلسات خصوصی به صورت نفصل و دقیق خطوط قرمز برای مسئولین اجرایی ترسیم گشته است.

حضرت آقا از نامه 47 سناتور آمریکایی به "فروپاشی اخلاق سیاسی" تعبیر نمودند که بازتاب فراوانی داشت و شرمندگی های هر چند ظاهری برای آمریکایی ها!

ایشان به اختلال در دستگاه محاسباتیهم اشاره نمودند و قضیه مضحک دلقک صهیونستی و توجیهات مسئولین دولتی آمریکا را مطرح کردند !

و اینکه هر وقت به پایان زمان مذاکرات نزدیک میشویم فشارها و صحبتها خصمانه میشود!

راهبرد توافق!

و در جایی فرمودند «اگر یک روزی هم جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد و مسئله‌ی هسته‌ای همانطور که آنها میخواهند، حل شد؛ خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، بهانه‌های دیگر را به‌تدریج پیش میکشند

و همچنین اظهار نگرانی کردند که «برخی فکر می کنند امریکا با این قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، احتیاجی به نیرنگ و موذیگری ندارد اما برخلاف این تصور،امریکایی ها به حیله و فریب نیاز فراوانی دارندو الان هم همینگونه عمل می کنند و این واقعیت، ما را نگران می کند »

در کنار این مطالب اگر به شبکه سرمایه داری صهیونیستینگاهی بیندازیم، قضیه جالبتر خواهد شد...

بارها فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستند و چشمتان به دست دشمن جهت برداشتن تحریمها نباشد و بسیار بر توجه به توان داخلی و استفاده از جوانهای مومن اشارت داشتند!

این همه سناریو برای ایران طراحی نموده اند تا صید خود را ببرند و در این راه شیطانی از هیچ حرکت کثیفی خودداری نمیکنند!

مذاکره کنندگان ما کاری سخت جهت انجام دارند! گاهی در دام رسانه ای حریف می افتند و گاهی سخنان نسنجیده و حزبی میزنند که کار را سختتر می نمایاند!

مثلا دیروز گفته اند: «شورای امنیت باید قطعنامه‌های غیرمنصفانه خود در مورد ایران را اصلاح کند و تنها راه برای این کار، صدور قطعنامه جدید وفق فصل هفتم است!!»

هدف آمریکا!

آیا ایران قطعنامه های شورای امنیت را پذیرفته است؟! جالب است که میگوییم پرونده ما غیر قانونی به شوارای امنیت رفته و قطعنامه های بر مبنای آن صادر شده ظالمانه است! بعد بیاییم و در همین ساختار غیرقانونی و ظالمانه راهی برای برون رفت از ظلم به صورت قانونی بیابیم!

این را باید بدانیم که خود آمریکایی ها به یک توافق محتاج هستند... و در آن سو  به دنبال تضعیف و براندازی حکومت جمهوری اسلامی هستند!

توجه به مولفه های قدرت درونی و اقتدار موفقیت هر طرف را در پی خواهد داشت. مرد میدان کیست؟!


[ جمعه 93/12/29 ] [ 12:38 صبح ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب فرمودند : «گاهی یک اظهارنظر از سوی یک مسئولِ دارای جایگاه و به اصطلاح دارای تریبون، دارای منبر، یک تأثیرات سوئی میگذارد که این تأثیرات را اگر انسان بخواهد برطرف کند، مبالغی بایستی کار کند؛ همان قضیّه‌ی سنگِ توی چاه است؛ واقعاً مشکلات ایجاد میکند. بایستی سنجیده اظهارنظر کرد؛ این‌جور نباشد که ما حالا یک مدیری هستیم، یک مسئولی هستیم، درباره‌ی یک مسئله‌ای یک مطلبی به ذهنمان میرسد، کارشناسی نشده، بررسی نشده، جوانبْ دیده نشده، این را نباید پرتاب کرد در فضای افکار عمومی؛ گاهی اوقات جمع کردنش کار سخت و مشکلی است.»(6/6/92)

جناب یونسی(دستیار رئیس جمهور) سخنانی بر زبان آوردند که سخت به برادران عراقی برخورده است و حتی موجب موضع گیری وزیر امور خارجه عراق که فردی کاملا مورد اعتماد ایران بوده و هست، گردیده است!

سخن کسی در این سطح و با سابقه داشتن وزارت اطلاعات به نظر تصادفی نمی آید!

جهل معتدل1

آیا ممکن است این سخن حاشیه جدید دولت برای انحراف افکار عمومی باشد؟ و یا در راستای توافق پنهانی بد ژنو می باشد ، تا اینکه حرکت جبهه مقاومت در برابر داعشی های آمریکایی را با چالش مواجه کند؟!

اگرچه نگاه به سوابق این فرد در فتنه سال 88 ، شاید بهتر نمایان کننده نیات پشت این سخن باشد و یا اینکه همین نوع سخنان در راستای نزدیکی به صهیونیستها چندی قبل از ایشان را به یاد بیاوریم، ذهن ها به سمتی دیگر خواهد رفت که باید هوشیار شد!

مراقب باشیم که ظاهرگرایان منافق با لباس های دینی، انقلاب اسلامی را به گوشه ای نرانند که «بن وَهَـب» ها با غضب و نگاه فتنه ای سخن می گویند و می دانند چه میگویند و چه می کنند!


[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 8:48 عصر ] [ میثم ]

بسم الله
با این ستاره های عاشقی میتوان راه بندگی را یافت...
پشیمانان را نیز در این قبیله میپذیرند...
اهل ولا 1400 سال است ادامه دارند و اسلام ناب محمدی را پایدار نگه داشته اند...
..............


شهدای شهرستان اراک که در سال 89 آسمانی شدند
یا زهرا

*کیفیت خوب طرح*


[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 8:18 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

دولت اعتدال در حرکتی حاشیه ساز اقدام به تغییر طرح اسکناس 50000 ریالی نمود. در این تغییر حدیث پیامبر اعظم صلوات الله علیه و نماد انرژی هسته ای حذف و به جای آن از شعر و سر در دانشگاه تهران با رنگ بنفش (رنگ تبلیغاتی دولت اعتدال) استفاده نموده است.

سوالات و ابهاماتی در رابطه با این کار مطرح می باشد:

1- ما اسکناسهای گوناگون داریم اما چرا تنها این اسکناس تغییر کرده است؟! اگر نیتی سالم پشت این کار بود، تصویر 5000 ریالای یا 10000 ریالی را که سالها ثابت مانده تغییر می دادند.

2- چرا از رنگ بنفش برای این تغییراستفاده شده است؟! اگر کار برای خدا و خلقش بود، چرا رنگی دیگر متناسب با طرح اسکناس استفاده نشده است؟!حاشیه سازی اعتدالی!

3- آیا این تغییر جزء شعارهای تبلیغاتی دولت در تحول 100 روزه بوده است؟! آیا خزانه هم آنقدر پر است و از رکود عبور شده و تورم صفر گشته و دیگر هیچ مشکل اقتصادی وجود ندارد؟!

4- آیا بانک مرکزی معوقه های چند صد هزار میلیاردی و طلب خود از بانکها خود را فراموش کرده و به جای عمل به وظیفه وصول طلبها به کارهای دم دستی پرداخته است؟!

5- آیا حذف حدیث پیامبر بزگوار اسلام در راستای یکسان دانستن ارزشی و غیر ارزشی است؟! و ادامه همان فرهنگ بدون محتوای اسلام ناب محمدی است؟!

6- آیا حذف نماد هسته ای جهت فراموش شدن تعطیلی های گستره انرژی هسته ای از حافظه مردم است؟!

7- آیا این حاشیه سازی جهت بازی جدید دولت برای عمل نکردن به وعده هایش در راستای چرخیدن همزمان سانتریفیوژها و چرخ صنعت است؟!

متاسفانه دولت اعتدال بر خلاف شعار زیبایش به جای عمل به وظایف قانونی و قسم هایی که در ابتدا خورده است، برای انحراف افکار عمومی هر چند وقت یکبار به بازی جدیدی اقدام می نمایند.

و همین حاشیه ها بوده است که کشور را از مسیر پیشرفت خود باز داشته و سرعت آن را کند نموده و جا برای سوء استفاده کنندگان باز نموده است! وقتی که نیروها در جهت خنثی سازی یکدیگر اقدام کند دیگر کمتر توانی جهت پیشرفت و مقابله با تحریم های خارجی باقی می ماند و تحریم های داخلی و لجبازی ها از همین نقطه شروع می گردند.

ما جوانهای مومن و متفکر و عاشق کار زیادی در کشور داریم. خوب است به اینها نگاه و اعتماد نماییم و از آنان جهت پیشرفت و اعتلای این مملکت امام زمان علیه السلام بهره ببریم ، همانطور که نمونه های فراوانی از ابتدای انقلاب دیده ایم که چگونه این جوانان کشور را با سرعت قابل توجهی به جلو برده اند که اکنون در بعضی علوم در بین 10 کشور برتر دنیا هستیم.

پس ما می توانیم بدون حاشیه سازی عمل به وظیفه کنیم. پس کاسبان حاشیه سازی و تحریم داخلی را بشناسیم و آنها را کنار بزنیم...


[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 10:46 عصر ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حقیقت قدرت آمریکا را نه در مذاکرات هسته‌ای که باید در ناتوانی آن برای کنترل تغییرات ژئوپلیتیکی دید که آشکارا هم آمریکا و هم متحدان آن را به انفعال کشانده است .

ایران اکنون در دمشق و بغداد یک منجی است، در بیرون حافظ ثبات محسوب می‌شود، در صنعا یک قدرت نامرئی بسیار نیرومند است و بزودی- آنطور که اسرائیلی‌ها خود می‌گویند- در جنوب سوریه هم کار معارضه را تمام خواهد کرد و به جبهه‌ای جدید با سرزمین‌های اشغالی شکل خواهد داد.

آمریکا نه راه پس دارد و نه راه پیش. همه آنچه آمریکایی‌ها به آن دل بسته‌اند این است که بتوانند ایران را وادار به پذیرش یک توافق بد هسته‌ای کنند و بعد با اعتماد به نفس ناشی از آن، سراغ دیگر مسائل‌شان بروند

نگاه ژئوپلیتیکی به ما می‌گوید یک توافق خوب برای ایران ممکن است به شرط اینکه میزان قدرت منطقه‌ای خود را درست درک کند.

 

پنجره هسته ای


[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 7:41 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم 

حضرت آقا فرمودند که مراقب باشید چه اتفاقی می افتد و درباره داشتن بصیرت تاکیدات زیادی داشتند .

و حال میبینیم همان کارهای اشتباه گذشته در رابطه با تعلیق انجام گشته و بعضی از خط قرمزها توسط دولت اعتدال پاک گشته!

خطوط قرمز

میبینیم که از چپ و راست آقایان مدعی میگویند که رهبری در جریان مذاکرات می باشند، اما ما باید سخن صریح رهبر در مجامع عمومی را باور نماییم یا نقل قول آقایانی که بعض اوقات مشکل دار بودند؟!

مطمئنا مسئولین جلساتی در این رابطه با رهبری داشته اند و خطوط قرمز به صراحت به آنها یادآوری گشته اما چرا کاری کردند که رهبری معظم انقلاب را مجبور به پذیرش مصلحتی بکنند؟!

بنده که از بیانات صریح رهبری و چارچوب بیانات ایشان درک میکنم که دولت اعتدال از خطوط قرمز نظام عبور کرده!

آیا چنین نیست؟!

آیا توافق بد ژنو ما را مجبور به تعطیلی هسته ای نکرده است؟!

آیا باز هم خطوط قرمز توسط شعار اعتدال پاک میشوند؟!

 

تحلیل درست


[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 7:47 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آقا اشاره ای به اقدامات ایران در راستای توافق ژنو نمودند که ما چه چیزهای مهم و اساسی را برای گرفتن بهانه از دشمن به تشخیص مسئولین دولتی تعطیل نموده ایم! و همچنین به باج خواهی بیشتر طرف مقابل که به این حد از عقب نشینی ایران راضی نمی باشد...

ایشان فرمودند: «طرف ایرانی، برخی از کارهایی که میتوانست او را به توافق نزدیک کند انجام داده است... گسترش و توسعه‌ی ماشین‌های غنی‌سازی را متوقّف کرده، خب این را لازم دانستند که یک برهه‌ای متوقّف کنند؛ تولید اورانیوم بیست درصد را - که یک کار بسیار بزرگی است رسیدن به دانش و فنّاوری بیست درصد، کار بسیار بزرگی بود؛ این کار بزرگ را جوانان ما و فنّاوران متعهّد ما انجام دادند - متوقّف کردند، اقتضای مذاکره این بود که متوقّف بکنند؛ کارخانه‌ی اراک را که یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهمّ فنّاوری و یک هنر بزرگ فنّاوری است، فعلا متوقّف کرده‌اند؛ فردو را که یکی از برترین ابتکارهایی است که نیروهای ما و عناصر داخلی ما آن را برای امنیت دستگاه‌های سانتریفیوژ ما توانستند تأمین بکنند و تضمین بکنند، فعلا متوقّف کرده‌اند.طرف ایرانی بنابراین منطقی عمل کرده است، طبق منطق مذاکره عمل کرده است. طرف مقابل زیاده‌خواهی میکند، پررویی میکند، باج‌خواهی میکند!»

متاسفانه مسئولین دولتی به هیچ کدام از این تعطیلی های گسترده هیچ اشاره ای نکردند و از پاسخ گویی در این زمینه ها فرار کرده اند! همانطور که میگفتند توافق ژنو محرمانه است و مردم حق دانستن آن را ندارند و از آن سو صهیونیستها مفاد این توافقات را بدانند!

رهبر انقلاب توافق دو مرحله ای را که مسئولین دولتی به دنبال آن بودند، ناپسند شمردند و بدین صورت از توافقی که آقایان خود در آن گیر کرده بودند نجات یافتند. و این منطق رهبری است که به مذاکره کنندگان کمک نموده است تا بیش از این در دام فتنه گران توافق به هر قیمتی نیفتند!

به یاد می آوریم که رهبری انقلاب تحقیق و توسعه را جزو خط قرمزها ترسیم نمودند «همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست» (20/1/93) که متاسفانه دولت توسط توافقات پنهانی از آن عبور کرده است و حقایق مقداری روشن گشته است که چه از جانب مردم داده اند و چه طبق توافق حتی نسیه هم نتوانستند بگیرند!

توقف هسته ای!

فرموده اند که هر کس صداقت نداشته باشد از ایمان بهره ای نخواهد برد و برای پوشاندن واقعیات به دورغ های دیگر متوسل خواهد گشت.

اکنون ایران فناوری پیشرفته هسته ای را مدتهاست تعطیل نموده به امید توافقی قطعی که فعلا نصیب ایران توقف آن است که هسته ای هم ب دست خودمان از چرخیدن ایستاد چه بماند به صنعت و تولید که ادعا داشتند تحریمها مانع عدم چرخیدن آن بود!


پس نیک بنگریم...

تحریم از کجاست؟!



[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 8:29 عصر ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

سایت «دولت» تیتر شماره 5 خود را به بیانات رهبری در دیدار با نیروی هوایی ارتش اختصاص داد! 

این تیتر به کلی مبهم است و معلوم نیست هدف و منظور گوینده چیست!سایت دولت

...

در این دیدار رهبری به «عدم توافق بهتر از توافق بد کردن است» اشاره کردند و به تعطیلی پیشرفتها و کارهای بزرگ هسته ای توسط طرف ایرانی اشاره و عدم صداقت حریف و عدم پایبندی به تعهداتشان را برشمردند.

ایشان ضمن تقدیر از تلاشهای مذاکره کنندگان، برای چندمین بار تاکید به تکیه بر توانمندی داخل برای کُند کردن تحریمها نمودند!

همچنین ایشان توافق خوب را این گونه برشمردند که تعهدات شفاف باشد، یکباره بر جزئیات و کلیات در یک جلسه توافق شود.

....

دولت در این مدت عمرش تاکید زیادی بر مذاکرات و رفع مشکلات اقتصادی از طریق آن داشت!

توافق زنو سریعا امضا شد! توافقی غیر شفاف که یکی میگفت ایران حق دارند و آن یکی میگفت هیچ حقی ندارد!

ایران هسته ای را تعطیل نمود. تحریمها اضافه شد! قیمت نفت 50درصد پایین آمد! حتی نماینده انتخابی دولت در سازمان ملل اجازه ورود نگرفت!

دولت کمپینی با شعار «هر توافقی بهتر از عدم توافق است» به راه انداخت!

...

متاسفانه دولت راهبردهای اساسی انقلاب را دنبال نکرده است و همچنان مردم و کشور را معطل نقطه های خیالی کرده اند...

سایت دولت هم مانند خودش در قبال اصل نظام مثل توافقش مبهم و محرمانه عمل می کند متاسفانه.

خود شما بهترین قضاوت کننده در قبال این رفتار زیگزاکی هستید...

چه کسی از مبارزه خسته شده است و جا زده؟!

مبارزه

 

 


[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:12 عصر ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«آنچه مهم است این است که ما تحلیل درستى از رفتار امروز غرب داشته باشیم . مواجهه‌‌ى آنها با جمهورى اسلامى ایران و با انقلاب اسلامى و با حرکت اسلامى و بیدارى اسلامى، یک بخشى از سیاستهاى کلان آنها است. سیاست کلان نظام سلطه، عبارت است از بردگى ملتها و تسلط بر سرنوشت ملتها بدون اینکه کمترین اعتنایى به مصالح ملتها و خواسته‌‌ى آحاد ملتها داشته باشند؛» (امام خامنه ای)

 یکی را سوزاندند این داعشی های آمریکایی و همه دیدند! البته رسانه های غربی و غیر، آن سوزاندن را نشان دادند!سبک آمریکایی

چقدر آسان افکار عمومی ملتها را نسبت به اسلام بد میکنند و آسان تر به دنبال اهداف شوم خود می روند! خود غربی ها(آمریکایی ها و اروپایی ها) به همراه چند حکومت عربی جرقه آتش این تروریستهای بد ذات را ایجاد کردند و اکنون آتش آن را برای بیشتر در صحنه ماندن و بهره بردن سرمایه داران صهیونیسم شعله ور نگه می دارند!

و در میان آتش این درگیری مشغول بودن مسلمانان به خود و کم رنگ شدن بیداری اسلامی و در نتیجه عقب ماندگی مسلمانان و عدم صدور اسلام ناب محمدی را پیگیری میکنند!

مسئولان و مردم کشور ایران به عنوان داعیه دار اسلام ناب محمدی باید هوشیار باشند و در دام رسانه ای دشمنان و مباحث انحرافی گیر نکنند و به دنبال صدور پیام اسلام در چارچوب پیام رهبری فرزانه به جوانان اروپا و آمریکا باشند...

رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «هدف اساسى دشمن این است که در دستگاه محاسباتى ما اختلال ایجاد بکند. دستگاه محاسباتى وقتى دچار اختلال شد، از داده‌‌هاى درست، خروجى‌‌هاى غلط به‌‌دست خواهد آورد؛ یعنى تجربه‌‌ها هم دیگر به درد او نخواهد خورد. وقتى دستگاه محاسباتى خوب کار نکرد، درست کار نکرد و محاسبه درست انجام نگرفت، تجربه‌‌ها هم دیگر به کار نمى‌‌آید.»

تجربه تاریخی ما میگوید که این همه مسلمان و مسیحی و ایرانی و ژاپنی و ویتنامی و آفریقایی و حتی خود مردم مستضعف آمریکا (داوودیان در کلیسا) توسط همین آمریکایی ها زنده زنده سوزانده شدند و کمتر دیده شد و نشان داده نشد و کمتر کسی بیان کرد!

آیا بزرگ سوزاننده همین آمریکای جنایتکار و به تعبیر امام روح الله شیطان بزرگ نیست؟!

کدخدای بعضی ها کلا سبک زندگی اش جهنمی است و ید طولایی در سوزاندن دیگران دارد.

رهبر انقلاب می فرمایند « ...برخورد غربى‌‌ها و دست‌‌اندرکاران تمدن کنونى غرب در طول این صدسال اخیر، هشتاد نود سال اخیر، با کشور ما چگونه بوده. ما این‌‌همه تجربه‌‌ى ضربه زدن از سوى غرب داریم.» 1393/05/01

بنابراین مسئولان ما در مذاکرات هسته ای باید مراقب باشند طرف مقابل آنها چه کسی است! اسیر قدم زدن با آنها نشوند! همانند توافق ژنو امتیاز در برابر هیچ ندهند و قبل از امضا کردن توافق را بخوانند و مشورت کنند اگر فرزند انقلابند...

این همه تجربیات گرانبها از این چندصد ساله و از همین یک و نیم سال عقب نشینی به دست آمد. مردم متوجه شدند که از دیگ غربی ها جز دروغ بخاری بلند نمی شود.

پس فرزند دیپلمات انقلاب! بنگر با که می روی و به کجا می روی که خودت نمی روی، مملکتی را می بری!

«فاین تذهبون»

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28815/smpf.jpg


[ جمعه 93/11/17 ] [ 10:57 عصر ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب نگاهی عمیق و ژرف به مسائل گوناگون دارند و این دید در توطئه اهانت به پیامبر اعظم صلوات الله بار دیگر به روشنی نمایان گردید.

نامه ایشان به جوانان اروپا و آمریکای شمالی علاوه بر اینکه دعوت به تامل در چگونگی رخ دادن این واقعه است که دعوت به اسلام رحمت است.

حضرت امام روح الله سالها پیش در نامه ای به گورباچف، کمونیست را در موزه ها نشان داند و دیدم که چه شد...

و شاید این بار بیداری از میان جوانان اروپایی و آمریکایی رخ دهد...

رهبر انقلاب وظیفه خود را انجام دادند و حال ما مانده ایم و بارهای بر زمین مانده!

ما باید با بهره گیری از ارتباطات نه تنها خود که بلکه جوانان مشتاق را با اصل قرآن و پیامبر و ائمه آشنا نماییم.

اگرچه کمی نیک تر بنگریم، خواهیم فهمید که این پیام خطاب به ما جوانان مدعی مسلماننیز می باشد! ما چه مقدار به اصل قرآن و اصول و سنتهای معصومین علیهم السلام رجوع کرده ایم و چقدر رفتار ما مشابهت اخلاقی با رفتار آن بزرگواران دارد؟!

باید بسیار بیشتر در کارهای خود تامل نماییم! آیا ما این گونه زمینه ساز ظهور امام آخرین خواهیم بود؟!

ما اگر از این فرصتها بهره نجوییم، در تاریخ نامی خوب از ما باقی نخواهد ماند و خواهند پرسید چرا به وظیفه شان عمل نکردند و ظهور را به عقب انداختند!

سلام بر پیامبر

..........

«برای دریافت کیفیت عالی طرح اینجا کلیک کنید و اینجا »

 


[ شنبه 93/11/4 ] [ 11:32 عصر ] [ میثم ]
   1   2      >
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 612654